Žijeme v dobe, kedy na ulici sotva nájdete niekoho, kto práve nehľadí do svojho telefónu a nečaká na notifikácie z Messengeru, Twitteru, Instagramu, Snapchatu… Nová hra od slovenských vývojárov na čele s Ninou Mikušovou to chce zmeniť. Projekt BEEN THERE TOGETHER má v pláne hravou formou prinútiť ľudí, aby prestali hľadieť do obrazoviek a začali sa pozerať okolo seba. Cieľom je vytvoriť nástroj, pomocou ktorého môžu ľudia spoznať svoje okolie, nových ľudí, ale aj samých seba.smartfón.jpg

„Uvedomila som si, že „pocit nudy“ vo verejnom priestore je zásadný,“ tvrdí vedúca projektu Nina Mikušová, „mobily nás ihneď vrátia do našich sociálnych bublín plných vecí, ktoré poznáme a ktoré sa nám páčia.“ Aj to je jedným z hlavných dôvodov, prečo sa rozhodla projekt založiť.

BEEN THERE TOGETHER existuje vo forme mobilnej aplikácie, ale aj vo forme fyzickej. Celá hra je založená na kartičkách, ktoré sú farebne odlišné. Každá farba reprezentuje jednu zo štyroch kategórií. Žltá je výskum. Ide o to, aby ste skúmali okolité prostredie a ľudí v ňom.
Zelená je interakcia. Prostredníctvom jednoduchých interakcií ti kartičky pomôžu zmeniť atmosféru miesta, v ktorom sa nachádzaš.
Modrá je dialóg. Dialógové karty ti uľahčia začiatok konverzácie s človekom, ktorého chceš spoznať.
Najťažšia je červená kategória symbolizujúca spoluprácu. Na splnenie tejto úlohu budete potrebovať ochotného dobrovoľníka.kamaráti.jpg

Tím BTT konštatuje, že hra sa dá aj personalizovať. Na svojej stránke uvádzajú, že už vytvorili viac ako 25 unikátnych verzií, medzi nimi napr. verziu pre deti v nemocniciach, ktorá pomáha deťom komunikovať a vytvárať priateľstvá so zdravotným personálom. BTT sa dá personalizovať pre mestá, firmy, konferencie, školy a mnoho iného. Projekt však nie je ešte hotový a chýbajú im financie. O tie sa uchádzajú na rôznych startupových stránkach.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup